2010. augusztus 15., vasárnap

Én meg az Őrzőim


Megint a moly.hu-nak köszönhetően sikerült szert tennem az Alexandra akciójának pár szereplőjére, mégpedig:

Douglas Coupland: A rágógumitolvaj > erről már áradoztam itt a blogban, nekem 10/10-es volt, így nagyon örültem, hogy 80% kedvezménnyel meg tudtam vásárolni.
Ugyanilyen örömteli volt, hogy az Alan Moore - Dave Gibson által megalkotott Watchmen - Az Őrzők mindhárom kötetét is 50% kedvezménnyel kínálták, 1290,- darabonként is ezekért a remekművekért (tartalom, kiadás, minőségi) nem pénz, úgyhogy ezek is itt landoltak nálam.
Mostantól ösztöníj beérkezéséig könyvvásárlás területén takarékoskodás van.
Update: pár nappal a kép készülte után még szert tettem egy akciós könyvre: Agota Kristof: Mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.